| |

قالولي نسيك وعاش بعديك قالولي حبيبي هونت عليك

اصدق مين واكدب مين بقا انا حالي كدا يرضيك

قالولي كلام مريحنيش وانا احساسي منستنيش

انا عايش ولسه هعيش علي احساسي بيك


مبتهزش بقول دا كلام دا بينا سنين ومش ايام ومش معقووول تكون اوهام دا انا غيرك حبيبي مليش

اكيد بعدك دا ليه اسباب ومهما يكون ما بينا غياب هنرجع تاني يوم احبااااب وانا احساسي ميخنيش


ليالي تفوت لوحدي بموت مفيش ف حياتي اي جديد وباقي عليك ومستنيك بحبك حتي وانتا بعيد

بقول عندك حبيبي ظروف واخر بعدنا معروف وبعد الحيره بعد الخوف مسيري هبقي ليك

مبتهزش بقول دا كلام دا بينا سنين ومش ايام ومش معقول تكون اوهام دا انا غيرك حبيبي مليش

اكيد بعدك دا ليه اسباب ومهما يكون ما بينا غياب هترجع تاني يوم احبااااب وانا احساسي ميخنيش

........


ملكة جمال البشر أجمل وأحلي من القمر حبيبتي أنتي أجمل قدر أجمل ملاك أتخلق من الجنه جه وأتسرق عالأرض عاش بين البشر


7 التعليقات:

غير معرف يقول...

تحفه بجد
كلمات ومعنى بجد جميله اوووووى اوووى
هيه دى بتاعت مين؟

لمحات يقول...

حماده يا حبيبي
انا حفظت الاغنيه دي تقريبا من كتر ما بتشغلها D:
البلوج بتاعك مش حلو خالص علي فكرةD:

Mohamed Hamada يقول...

غير معرف يقول...

ثانكس ...اقل حاجه عندي طبعا :D
اهاااااا بموت فيها اغنييه تحفففففه

بتاعت تامر عاشور :D

ثانكس تو كومنت

Mohamed Hamada يقول...

لمحات يقول...

يابنيي بتركز ف اغانيه لييييه...استغفر الله
يعني انتا شايفني بركز ف اغانيك الغريبه :D

يابني البلوج بتاعي مفيش منها اتنين علي مستوي الفيوم

ahmed abdalhamed يقول...

والله وحشني جوو المدوناات
حلووين ياصحبي وخصوصاا
بتاعه ملكه جمال البشرر الي قارفنا بيها
في كل حته دي

صديقك المخلص دائما
:DD

Mohamed Hamada يقول...

ولكموووو يا صديقي المخلص و ال .... :D
ثانكس علي راييك وطبعا حلوييين :P

يابني دا اسمو مشاعر مرهفه :D عاذرك ايه هيفهمك الحجات دييي :P

نورررررت

ahmed abdalhamed يقول...

ربنا يخليك ياصحبي دايما
رافع من معنوياتي

إرسال تعليق