| |

انا بحب جيفارا جداا وكل مااقراء عن الي كان بيعمله بيديني دافع جامد جدا وخاصه لما بقراء كلماته زيي
لن يكون لدينا ما نحيا من اجله .... ان لم نكن علي استعداد ان نموت من اجل .......هو فعلا ضحي بحياته من اجل الحريه
انا ف حجات كتير عندي استعداد اضحي بحياتي عشان احققها .... كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير جدا
ومفيش حاجه ف الدنيا بتبقي محسوبه النتايج بس انا بردو مؤمن بالمقوله دي اوي
أعظم مخاطرة في الحياة هي عدم المخاطرة، فمن لا يخاطر لا يفعل شيئاً، لا يملك شيئاً، ويصبح لا شيء
ف حجات بحس انه مينفعش نخاطر فيها لانها مش بس ممكن تضرني انا ممكن تضر ناس تانيه
بس مش عارف ليه الايام دي حاسس اني لازم اسمع كلام جيفارا :D
..........................
ناسف علي الشخابيط





2 التعليقات:

غير معرف يقول...

السلام عليكم
والله الراجل دا كلامه مظبوط ميه الميه
وفى حجات فى حياتنا لازم نخاطر عشان نوصلها والا هتضيع مناا لان مش كل حاجه هتضر اللى حولينا دا احنا بنفكر كدا عشان مش قادرين على المخاطره دى فابنعتبر الضرر او الخجل او السكوت اللى هما اصلا نقط ضعفنا هما بردوه سلبيات المخاطره دى بس من رأيى دااا غلط
ثوبيك ضغنون بس جميييل
سلام

Mohamed Hamada يقول...

وعليكم السلام

ثانكس علي رايك هو فعلا كلامه مظبووط جدا
ممكن يكون رايك صح :D بس متقولش مش قادرين >:p
شكرا علي رايك بجد

نورت

سلام

إرسال تعليق