الندم توبه

| |

الحمد لله ربنا احيانا لحد ما رمضان جاه تاني
وانا بحب الشهر دا اوي زي كل المسلمين طبعا
وكل مره بقول اني هعمل وهعمل ومش بعمل حاجه بس انا المرادي لازم اعمل بجد
بس انا بجد في حجات وحشه كتير اوي بعملها
بس انا نفسي اغيرها بجد في رمضان يكون عون ليا اني
ابطل كل الحجات دي
لو قدرت اني اعمل كدا بجد هكون انسان تاني بجد
غير الحياه الي انا عايشها دي خالص الي انا مش رادي عن تلات اربعها
بجد لازم الواحد يتغير
طول اليوم مش بعمل حاجه مفيده ولا حاجه واغاني طول اليوم بجد الي الواحد بيعملو في نفسو دا حرام حرام حرام
وحجات تاني كتير ملهاش اي لزمه بس انا شايف ان دا كلو بسبب الاغاني المرض اللعين الي كل شباب المسلمين عيشين فيه
يمكن انا اكون بزياده شويه بس انا خلاص نويت ابطل الاغاني دي ويارب ان شااااااء اللللله ربنا يقدرني علي دا في الشهر دا
يااااااااااااااااااااااارب
سلام


2 التعليقات:

Rere يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
كل سنه وحضرتك والامه الاسلاميه جميعا بخير وياريت فعلا نقدر نستفيد من رمضان ونغير حاجات كتير جوانا للاحسن والافضل
وطبعا فى رمضان الواحد بيلاقى فرصه للتغير ده لانه بيبقى مشغول بالطاعه عن اى حاجه تانيه فلو الواحد فى الايام العاديه بردو حاول يستغل يومه فى الطاعه والحاجات المفيده مش هيبقى فيه فرصه للمعصيه
يارب رمضان السنه دى نغتنمه كلنا وربنا يعنا فيه
على ذكره وشكره وحسن عبادته
سلااااااااااااااااااااام

Mohamed Hamada يقول...

كل سنه وانتي طيبه
اها فعلا في رمضان احسن فرصه للتغير دا اذا كان الواحد اصلا عايز يتغير واكيد لو الواحد حاول ان يغير نفسو في رمضان ويبعد عن اي حاجه مش كويسه بيعملها اكيد خلاص بعد رمضان مش هيرجع للحاجه دي تاني
بس يارب نقدر فعلا نستغلو
وشكرا علي تعليقك
سلاااااااام

إرسال تعليق