| |

السلام عليكم
الصوره دي بمناسبه الامتحانااااات ...
وبالاخص اول امتحااااااااان ...ربنا يستر :(
انا كل الي نفسي فيه ف الامتحان دا اعرف اقراء الاسئله ....دكتور غريب وماده غريبه ف سنه غريبه
انا خايف ليبقي حالي زي الست دي ف الامتحااااااااااان ....
ربناااااااا يسترررر :(((((((((

سلاااااام


6 التعليقات:

غير معرف يقول...

هههههههههههههههههههههه
اولا بجد المواضيع هنا كلها جميييله تضحك مووووووووت
ثانيا الست دى ياختى كميله قمر ياخواتى هههههههههههههههه
واخيرااا ربنا يوفقكم ياااااااارب كلكم
ادعو انتوا بس واعملو اللى عليكم وربنا معاكم

Mohamed Hamada يقول...

طبعا طبعا المواضيع جميله دي حاجه اكييييده :D
لا بجد لا جميله ولا حاجه دا بس من ذوقككككككك
اها طبعا قمررر امال انا حاططها لييييه ... فيها شبه من زبيده ثروت :D
امييييييييييييين يارب ..كل الي نفسي فيه افهم السؤال ومش مهم اجاوووووب

ياااااااااااااارب

ثانكس تو كومنت
سلام

Lamees يقول...

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته

"اللهم لا سهل الا ما جعلته سهلا..."
يااااارب بالتوفيق يا بشمهندس..

ان شااااء الله تعرف تحل صح..

بالتوفيق

Mohamed Hamada يقول...

وعليكم السلام ورحمه الله

شكرا يا باشمهندسه علي الدعاء
وربنا معانا كلناااااا
امييين يارب كلنا نعرف نحل كويس

نورتي

سلااااام

غير معرف يقول...

السلام عليكم
اهو انا النهارده كان حالى زى الست دى هههههههههههههههههههههه
نو كومينت على الامتحان نو كومينت

Mohamed Hamada يقول...

وعليكم السلام

ليييه كدااا بس :(
انما معلششش كلنا لهااا وركز ف الي جاااي لتعويض ما فات وان شاء الله خييييييير

لا تحزن اذا منع الله عنك شيء تحبه
فلو علمتم كيف يدبر الله اموركم لذابت قلوبكم من محبته

نورت البلوووج
سلام

إرسال تعليق