| |

من يوم ما بدأت امتحانات لحد ناو اربع افرااااح جنب بيتنا
دا استنصاد بقاا ...استنصاد
حرااام مش عارف ازاكر
يعني هما يتجوزو وانا اسقط !!؟؟؟؟
....
بس اخر فرح رحته النهارده بقا
بسلم علي العريس لقيته مكشر زي الواد دا :D
كنت عايز اقوله زعلان ليه ياعم كدا
لو مضايق ممكن اتجوز بدالك :D


6 التعليقات:

MOhammed يقول...

ههههههههههههع هما تلاقيهم مش حترمينك في البلد بالك انت لو شخصيه وليك كلمه في بلدك زي الصبابطي في بلده كده
مكنوش عملوا افراح ولا مأتم لحد ما تربعن هع هع

Mohamed Hamada يقول...

بالك ؟ وحترمينك ؟
وليك عين تتكلم بعد الكلمتين دول :D

وبلاش والنبي الصبابطي ف بلده دي لان محدش يعرفك ف بلدكم غير باباك ومامتك واخواتك الي هما متبريين منك اصلا
اربعن !!؟؟؟؟
لا كدا كفايييييه
اعتبر كل الي بينا انتهيييي
مش كفايه اسمك الصبابطي ومستحملك كمان هتقولي كلام غريببببب

غير معرف يقول...

بص يا صاحبى
بصرف النظر عن الصوووووورة التحفففففه دى

اولاااااا ع رأي ماما اللى عايز يذاكر بيذاكر ف اى مكان ان شالله ف الشارع

ثانيا جواز اية يا ابو جواز انت؟؟؟؟

مش لما تخلص تعليمك والجيييش الاول ههههههههههههه

اللى هتقعد فيه تسع سنين داااااا

وبعد كدا تشوف انهى واحدة توافق بخريج حاسبات اصلاااااااااااااا

يابنى الكلية دى جاية عليك بخسااارة اصلا

انا لو منك؟؟؟؟؟؟؟ انتحر :D:D:D:D

تحياااااتى ليك ولمصممى الافراح ف بلدكم الكريمة

Mohamed Hamada يقول...

غير معرف يقول...

استني كدا يمكن مضحكش
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ينهار اسكتتتت
فعلا مامتك معاها حق بس دا الي عايز يزاكر :D
وبعدين ايه دخل الجواز ف الجيش دلوقتي دي حاجه ودي حاجه ف الجيش بيسلمو لكل ظابط دلوقتي عروسه :D
تعليم ايه كمان استكفينا وقفلنا خلاص

استني كدا يمكن مضحكش تاني
ههههههههههههههههههههههههههههه
مين دا لعلمك بقا دول اكتر ناس مطلوبين ف الجواز دا بتوع حاسبات ...:D

انا بقول كدا بردو عنيا رااحت والصحه راحت
الله يرحم ايام زمااان كنت امشي ف البلد ينبرمبي المثل :D

ثانكسسسس
سلام

غير معرف يقول...

كل دة ويمكن متضحكش؟؟؟؟

امال لو ضحكت كنت عملت اية؟

وقعت البلوج بتاعتك من كتر الضحك؟؟؟؟؟؟

ال قولى يعنى اية الكلمة دى اللى كاتبها انت دى؟؟

ينبرمى!!!!

عمال تتريق ع كلام الناس وانت ؟؟؟؟

وكمان هى الصحة والنظر بس اللى راحوا؟

متأكداااا يا بشمهندزززز ؟؟؟ :>:>:>

Mohamed Hamada يقول...

غير معرف يقول...

اها انا كدا مضحكتش خالص :D
دي كان بيقلها محمد سعد ف فيلم كتكوت
ينبرمبي المثل :D

والله السمع كمان داخل ف طريق اللاعوده :D
حلوه اللاعوده دي بسمعها ف التلفزيون كتير

سلاموووووووووز

إرسال تعليق