| |

انا المصري بغلبو وجبروته وطوله باله

يدعبس ف الرزق عن ضحكه ويتمسح ف افيه نكته

ويتمسخر علي حاله ويزيح الهم باللقمه

واداري جروحي ف الهدمه ويقول ف العيشه مواله

انا المصري بفنه وسره وسكوته

وانا الي اديت واديت للحجر صوته

شرقان واموت من الجوع وعمري ما اموت شبعان

ولسه النفس فيا عشان صبري ..اانا المصري انا

انا المصري بشكلي وبلوني وبهمي

اقول لدا خالي ودا عمي واحبك عشان شبه امي

واحكي ف حالي واتكلم واقوم من النفضه واتالم

ولا ابصش علي عيبي انا قلبي دنيتي وقصري

انا المصري

الواحد كان عايش الفتره الي فاتت دي حاسس انه ف غيبوبه واخيرا فقت...
الحمد لله

.....
عجبني اوووووي الكلام دا :)
مفيش صووووره بقا لاسباب فنيه خارجه عن الاراده ^_^

4 التعليقات:

Unknown يقول...

ازيك بقى عامل ايه عارفه انك ممكن تكونى مش فاكرنى اصلا بس انا بجد جايه أشكرك انا كنت هقفل مدونتى بسبب كده مش لازم ذكره وكنت محبطه جدا وانت فعلا أيانها قولتلى كلام بجد متشكره عليه خلتنى اتراجع عن الانسحاب من عالم بلوجر وفعلا كلامك وقتها فرحنى جدا بشكرك لاخر مرة وربنا يوفقك

Mohamed Hamada يقول...

الحمد لله تمام ...ازي حضرتك
لا انا فاكرك طبعا ..صاحبه بلوج احيا بحبك ^_^
بوستاتك بجد تــــــحفه ..ودا راي مش مجامله واكيد راي ناس كتير تاني
بس انا الفتره الي فاتت مكنتش متابع اي حاجه خالص مش عارف انا الفتره دي كنت بعمل ايه اصلا @_@
عفواااا مره تانيه ولكنها الحقيقه :)
ولما تنسحبي فين هنقراء الكلام الجميل بتاعك دا ^_^
ثانكس لكومنتك ونورتي
سلام

غير معرف يقول...

هتوحشنا يا حضرته الضابط

Mohamed Hamada يقول...

ثانكس ... مصر محتاجانا الفتره دي :)
بس ياهدخل اللاب ياماااا مش رايحلهم ..

ثانكس تو كومنت
سلام

إرسال تعليق