| |

من الاسهل علينا تقبل موت من نحب على تقبل فكرة فقدانه
واكتشاف ان بامكانه مواصلة الحياة بكل تفاصيلها من دوننا


مع او ضد ؟
انا ضد كدا خالص انا شايف اني عندي احسن بكتير
اني افضل شايف الشخص الي بحبه دا قداميييي بس
عن اني اقدر افكر انه ممكن يحصله حاجه

4 التعليقات:

غير معرف يقول...

مع او ضد؟
طبعا هتلاقى ناس كتير ضد كدا خالص لان الشخص اللى بيحب دا قلبه مش متعلم القسوه بيحب بيشوف حبيبه اسعد واحد فى الدنيا حتى لو مش معاه وحتى كمان لو مش ملكه بس دا فى حاله اللى بيحب بجد يعنى بيكون حبه دا مجرد من الانانيه ولو على حساب نفسه وطبعاا الحب اللى بكلم عليه مش بس حب بالمعنى اللى الناس كلها عارفينه لأ دا كمان حب الصديق وحب القريب لكن اللى حب ويفكر ان الموت اسهل ليه من الفقدان دا يبقى معرفش معنى الحب اصلاا
حلو اوى فكره مع او ضد؟
بس من قايل المقوله دى؟ ولا هيه مجرد خواطر

سلام

Mohamed Hamada يقول...

شكرا علي ردك الجميل دا وانا متفق معاك
بس علي فكره ف ناس كتير مع كدا مش ضد :)

قائل المقوله دي مش عارف مين بصراحه :D

ثانكس تو كومنت
نورت
سلام

العندليب يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيك ياصحبي اي ميس يوووو
المهم انا شايف اني
اه افتقده اوك
بس مسمعش عنه خبر وحش
وفعلا زي ماقال الاخ المجهول ده
انا معاه ف اللي قاله
واضيف
عندي اهون اني اموت قبل ما اسمع حاجه وحشه عن حبيبي
نيس توبيك ياحماده
سلام عليكم

Mohamed Hamada يقول...

وعليكم السلام

الحمد لله ..ايه الاخبار

كويس ياعندليب انك مع الرأي دا

نيس تو كومينت ... ماشي يا عم قيس ;)

نورت

سلام

إرسال تعليق