| |

انا هقول نعم ...واقنعتهم(اجبرتهممم ) كلهم ف البيت يقولوا نعمم
عشان انا ديمقراطي (ديمقراطيه مصريه)
ومش هقعد اشرح هقول نعم ليه عشان زهقت من الشرح
بس اي حد هشوفه بيقول لااااا وعشان انا ديمقراطي بردو هتبقي ليلته سوده ....عشان انا زهقت بقا
وف الاخر اعلاء لروح الديمقراطيه بعد ما نعم يكسب ( اكيد ان شاء الله ) هخلي اصحابي الي ناووين يقولو لا يعزموني طبعا
هيه دي الديمقراطيه ولا بلاااااااااااااااااااااااااش

تحياتي
ديمقراطي مصري

2 التعليقات:

ahmed abd alhameed يقول...

لا دكرماطي دكرماطي يعني :D
انت عارف انا لاخر لحظه كونت هقول لا
عشان عارف انك هتقول نعم :D
وبعدين انت لسا هتقوول نعمم.. يابني خلصو الاستفتااء
من بدرري

Mohamed Hamada يقول...

عبد الحميد الاسطوووووره هاهاهاها صاحب الكتاب الاخضر المصري
هو انتا تقدر تكسرلي كلمه ياد :D
.... علي فكره احب ابشرك اني ناوي اسيحلك ف الي عملته وهبعته للجروب كماااااان زي ما فضحتك علي الفيس :P:P
عشان تعرف بس بحبك اد ايه

ايه داااا هو خلص اعمل ايه كنت نايم :D

نورت

إرسال تعليق