مصر في كاس العالم

| |
انا فرحان النهارده اخر حاجه عشان المنتخب فاز علي روندا رغم كل الظروف
مش عارف ليه الواحد مش بيحس انو بيحب البلد دي الا لما بيتفرج علي مباريات منتخب مصر
بس الحمد لله اننا فزنا لحسن لو كنا اتغلبنا كنت خلاص هعلن اعتزالي الرسمي من تشجيع كوره القدم دولي
بس الحمد لله ربنا وفقنا
وانا حلمت خير الله ام اجعلو خير انو الجزائر اتعادلت مع زامبيا الماتش الجاي صفر صفر وكمان حلمت انو مصر راحت خلاص كاس العالم يعني اطمنو خلاص وانا احلامي لا يمكن تنزل الارض ابدا
وان شاااااء الله الجزائر هتتعادل ماتش بكره ويبقي احنا كدا في كاس العالم رسمي
ان شاااااء الله
واي حد عايزني احلاملو انا في الخدمه علي فكره :d
____________________________________________________________
ناسف علي الشخابيط




3 التعليقات:

العندليب يقول...

هههههههههههه
اهو الجزائر غلبت زامبيا
ربنا يستر ومتحلمش تانى
يعنى من الاخر
حلمك ده بشره منيله
ههههههههههه
انا بهزر
عمك العندليب

Mohamed Hamada يقول...

(وش زعلان ) هتشوووووف يا عندليب ان مصر بلد المعجزات هتعمل ايه ومتتريقش ياد هنوصل كاس عالم يعني هنوصل والجزائر دول ربنا هياخدهم قبل ما يلعبو الماتش الجاي

غير معرف يقول...

ربنا سبحانه و تعالى استجاب لدعكم و اخذنا لكاس العالم الحمد لله
ادعولنا كمان و كمان لناخذ كأس افريقيا يا رب

إرسال تعليق