ورجعنا تاني

| |
الدراسه خلاص قربت تبداء تاني وانا فرحان اخر حاجه
بس الواحد عندو مشكله واحده انو مش عارف لحد ناو ازاي هيصحي ويروح الكليه
اما انا اصلا بصحي الساعه 7 بالليل طيب هصحي بقا الساعه 8 الصبح ازاي ازاي حد يقولي
عشان كدا ياسلاااااااام لو الاجازه تتمد كمان اربع لا قول تمن شهور ياهههههههه
اكون ظبطت نفسي علي اني اصحي الساعه 8 الصبح ياريييت
ادعو معايا وقولو يارب وزير الصحه تضرب في دماغه حكايه الخنازير دي ويدلعنا كمان وكماااااان
____________________________________________________
سلام

8 التعليقات:

zikooooo يقول...

والله انت ناقشت مشكله يا حماقي الشعب كله بيعاني منهااااااااا
وفعلا مش عارف ازاي هصحي بدري
دا اللي انيل من كده ازاي هنستني احد الساعه 2 و3
في عز الحر واحنا في الكليه

ايه الكلام اللي انا بقوله ده؟
احنا شباب سيس صحيح
كل سنه وانت طيب يا حماقي

غير معروف يقول...

حلو اوى انا فرحان اخر حاجة ان الدراسة هتبدا
والتراجع المفاجأ بانك مخنوق من الحر
انا بقى اول من يدعيلك
يارب يارب يارب الدراسة متيجى دلوقتى

غير معرف يقول...

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لا مش هيفرق التأجيل في موضوع بنصحي متأخر دي
كل سنه وحضرتك طيب
بس دي علشان العيد الكبير :D

سلام عليكم

Mohamed Hamada يقول...

zikooooo يقول...

يابني انا اصلا علطول مواضيعي هادفه (هاهاهاها)

يابني انا شكلي كدا هاجز السنادي من الكليه
اصلي بصراحه مش فاضلهم خالص السنادي عندي مشغولياتي ياراجل .....

وبعدين حر ايه دا علي اساس انك اول سنه السنادي يعني ما احنا كل سنه في العذاب دا
ويابني علي راي المثل السجن للجدعاااااااان

Mohamed Hamada يقول...

غير معرف يقول...

دا الي بيسموه تغيير استراتيجي....
انتا شكلك عمرك ما حاربت قبل كدا (علي اساس اني مولود في ساحه معركه )
وبعدين كدا الدعوه دي مش هتستجاب بالطريقه دي
لازم كنت تقول يارب الدراسه ما تيجي خالص عشان علي الاقل خالص تتاخر شويه ....
وشكرا علي تعليقك
سلام

Mohamed Hamada يقول...

غير معرف يقول...

وعليكم السلام

مش هيفرق فعلا طيب انا اعمل ايه دلوقتي ممكن ابعت مندوب عني فكره حلوه:D:D
وبعدين مش هيفرق بس ادعي وخلاص انتا مدعتش ليييييييه بس اوعي تدعي عليا

وانتا طيب..... بس علي فكره انا مش عارف انتا شغال بتوقيتات غيرنا خالص العيد الكبير اصلا عدي بقالو خمس شهور :D:D

بس رغم انك مدعتش بردو شكرا علي التعليييق
وعليكم السلااااااام.....

العندليب يقول...

الدرلسه خلاص اربت
حالو يا حالو
انا فعلا طاير من السعاده
علشان هشوف كل اصحابى اللى وحشونى
واولهم حماقى وزيكو وشعت وطبعا كل الدفعه
بس دول اللى على طول اون لاين
وهحب اقول
ذهب الليل وطلع الفجر والكتكوت الفيومى سو سو
راح مدرسته
قصدى راح حاسبات
ههههههههههههههههههههههههه

Mohamed Hamada يقول...

ازيك يا صحبييييييييييييييي
وحشتني اخر حاجه (مع انك معايا علي الميل ليل نهار زهقتني) ههههههههههههههههههههه

كتكوت مين يابني انتا شكلك اخرتك هتيجي علي ايد ديك من ديوك الفييييييييوم ويعرف قمتك ههههههههه
يا بني سويفي يالي بتاكلو اخر حرررررف من الكلمه يا بتاع اش ولاش ههههههههههههههه ههههههههههههه
كفايه تريقه بقا

وحشتني بجد يا محمد
وشكرا علي الكومنت
سلام

إرسال تعليق