شخص عادي

| |

انا كنت قاعد مع نفسي وبفكر وعمال افكر واسئل نفسي انا ايه طيب ازاي طيب ليه
وفكرت من يوم ما اتولدت لحد دلوقتي في حياتي
وهعرفكم بنفسي زي ما وجدتها
انا شخص عادي جدا اتولدت في بيت عادي وبين ناس عديين في بلد عادي
والحمد لله دخلت مدرسه عاديه وبيدرسلي مدرسين عاديين وبدرس مواد عاديه
وخلصت المدرسه بشكل عادي وبدرجات عاديه جدا وبعد كدا دخلت الاعداديه العاديه وبيدرسلي بردو مدرسين عاددين
مناهج خنيقه وعاديه وخلصت التلات سنين الي هما عاديين جدا وبردو بدرجات عاديه
ونويت ان مرحله الثانويه متكنش عاديه زي كل الايام العاديه الي عدت عليا
بس للاسف بردو دخلت مدرسه ثانويه عاديه مع اصحاب فشله وعاديين ودرست بردو مواد عاديه بيدرسهالي مدرسيين عاديين
وخلصت الثانويه بطريقه عاديه وبمجموع انا شايفه عادي ودخلت كليه عاديه في جامعه عاديه مع اصحاب عاديين
وبيدرسلي دكاتره عاددين مناهج عاديه وبيعدي يومي عادي زي اليوم العادي الي قبلو ومفيش حاجه في حياتي مش عاديه
بس فكرت لحد امتي هتفضل حياتي عاديه في بلدي العاديه
امتي هبقي حاجه مش عاديه
انا نفسي بجد اكون شخص غير عادي بس ازاي هكدب عليكم لو قلت مش عارف اكيد عارف بس بستهبل
بس انا ناوي اني فعلا هكون شخص مش عادي
عشان مشتغلش زي العاده شغلانه عاديه لا طبعا انا مش هقبل اكون عادي كدا
بس هل انتو بردو ناس عاديين وهتفضلو عاديين كدا ومش هنبقي في يوم من الايام حاجه مهمه عشان اكيد بينا
الدنيا وحال المسلمين كلهم هيتغير بس لو كنا مش عاديين
ومعلش بقا علي موضوعي الغريب دا
-------------------------------------------------------------------------------
ناسف علي الشخابيط

8 التعليقات:

زيكوووووووووووو يقول...

تصدق زي انت ما قلت موضوع غريب؟
وايه حكايتك مع عادي دي؟
انصحك قوم صلي ركعتين يا حماقي قصدي يا محمد؟
وسيبك من حماقي وعز هيضيعوك؟

بس انت غلط غلط رهيبه(ودخلت كليه عاديه في جامعه عاديه مع اصحاب عاديين )

بقي انا سايب البحيره وجاي الفيوم عشان تقولي كده مكنش العشم خالص

وبعدين مالها الكليه ؟؟؟
يا ظاااااالم

Mohamed Hamada يقول...

هههههههههههههههههههههههه
اصلو المصيبه انتا شخص عادي عشان كدا قلت كدا
وبعدين البحيره بردو بلد عادي
شكرا علي التعليق العادي ياعم البحراوي
ومش سايبني من عز ولا حماقي عشان دول مش اشخاص عادي :-P:-P:-P
سلاااااام

sh3at يقول...

ايه يابي حكاية عاااااااااااااادي انت اتعقدت ولا ايه وبعدين يا حبيبي بحيرة ايه اللي بلد عادي بالكتاكيت اللي عندكم دي

Mohamed Hamada يقول...

نعم نعم يا شعت يابني انتو ليكم عين تتكلمو يابني دا الفيوم دي الي بتاكلم وبتشربكم وبتعلمكم
وانتم من غير الفيوم لا شئ هع هع هع
وشكرا علي تعليقك يا صحبي :D
سلام

زيكوووووووووووو يقول...

فيوم ايه يا جامعه فاضيه دا انتم من غيرنا الجامعه تنش

شكر ااا يا شعت يا حبييبي علي التعليق ايوه كده

Mohamed Hamada يقول...

انا سامع صوت واحد بحراوي بس عزرهم بيحقدو علي جامعه العلم والعلماء
لو لم اكن فيومي لودت ان اكون فيومي
سلاااام

ماتخافوش يقول...

بصراحة دي مش حكايتك لوحدك دي حكاية شباب كتيييييييييييير اوي في مصر

Mohamed Hamada يقول...

اها فعلا ودا الي حارق دميييي بجد
شكرا علي تعليق حضرتك
سلااااام

إرسال تعليق