متستغربش ...انتا ف حاسبات الفيوم

| |


تدريب تدريب تدريب ....

من اول الاجازه وجعو دماغنا بالتدريب

وف الاخر ............لا تعليق

قالنا مبروك انتا الوحيد الي قبلت ف تدريب النتورك قلت كوووووووويس

وبعدييين انا الوحيد الي مرحتش وناس تانيه اقل بكتير مني ف الويت بتاع سيسكو راحت

قلنا عاديييي مش مهم انا اصلا مش عايز ادرب نتورررك

قالنا اسمككككك ف الناس الي هتروح ايزريي

قلنا كووووووووووويس

وبردو مفيش اي رررررد لا من ايزي ولا من الدكاتره


وبعدين قاللنا روحووو انترفيو شركه هيلثي اي تي ودي بقا احسن شركه فيها تدريب

والحمد لله رحنا الانترفيو واتقابلناااا بعد معانا ف السفر فظيييييييييييييييييييييعه

وقالنا هتشتغل ديفلبر قلنا ومالووو وهذا المطلوب اثباته

ونروح وف الاخر ههههههههههههههههههههههه

يقلناااا وبعد انتظار طوووووووووويل

جايلنا واحد كدا ما شاء الله دقنو مقربه توصل للارض وعلامه الصلاه عامله زي ختم النسر

وكمان هندسه اتصالات

قلنا اشطه

وبعدين اول سؤال قالهولي بعد ما عرف اننا حاسبااااااات وف نفس الكليه

انتو بتاخدو ايه بقا ف الكليه ههههههههههههههههههه

كنت عايز اقلو ياعم انتا خريج خدمه ولا اييييه بناخد ايه ازااااااي

وقلنا مش مهم يمكن ناسييييييي قلتلو علي الي بناخدو ف الكليه الغريبه ديييييي

وبعدين فهمنا علي الي بيشتغلو فيه ف الشركه

وف الاخر قلنا يا جماعه احنا اسفيييين

هنا لو كنتو ناووين تدربو برمجه وكدااااااا مفيش الكلام دااااا هنا اخركم صيانه

قلتلو ياعم ما كنت وقفت ف اي سيبرررر جنب بيتنا وخلصت هههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عمار يا مصر بجد .............

وراح قال اننا هننزل مستشفيات كدا الي بيحطو فيها اجهزه معينه تباعهم يعني بتتباع للمستشفيااات

وكل الي هنعملو يعني من الاخر هنتمشي معاه نشوف الدنياااا عامله ازاي ونصلح اي حاجه

هيييييييييييييييييييييييه تصدق فسحه حلوه

يعني انا انزل معاك اعمل ايه وظيفتي ايه هبقي مريضضضض ولا ايه

ومن لاخر يعني حسيت انو مش طايقنا وحسيت انو احنا طبعا معطلينوو عن شغلو

وقلنا من الاخر النهارده بس مش هينفع ينزل اكتر من اتنين عشان مفيش حد تاني ف قسم دا غيروو

قالنا مين ا لي عايز ينزل معايا قلتلو ياعم بص انا عايز ارووووح ومش جاي تانيييييي

ههههههههههههههههههههههههههههههه

والله راجل فله

قلنا لا الاتنين الي هيقعدو يخليهم ف الشركه لحد ما نيجيييي

قلنا ماشي

اول واخر يووووووووم

وقالنا بص اهو هنا ف نت .....عيشو بقاااااا

قلتلو اشطه عندكم الفيس بوك شغااااااااااااال........... قاليييي طبعااااا

بس للاسف ضحك علييييييه مانيعين اللفيس بووووك ولاد اللذينه :D

وبعدين بقا قعدنا انا والبدري قضناها توم وجيري شويه بلاستشين شويه سهاري شويه

والله كان يوم فله خالص

ربنا يخلي دكاتره الكليه لينا بصراحه ...................

احلي حاجه الكلامممممم وبس ف مصر ديييي

كل العالم بره بيشتغلو كتير ويتكلمو قليل

الا عندنااا

انا كان نفسي ابعت رساله علي الجروب اشكرهم بصراحه بس قلت بلاش

الطيب احسن :D

ضيعو علينا الاجازه وخلاص الواحد مفتحش فيها كتااااااااااب

كل التدريبببببببب ف كل الاماكن فشنك كلام ف الهوييييي

شاطرين ف الكلام وبسس

بس والله احسن الواحد كان هيقضي رمضان ف مصر لوحدو ازااااااااااااااااااي :D

اهي جات مصلحه

وكفايه كدا بقا

لحسن الحيتان ليها وداااان

..

..


انا ف الاخر بس نفسي اعرف ايه علاقه الصوره ب الموضوع

اممممممم

يلاا بقا الي لقتها قداميييي وخلاص

:D


وكفايه بقا

وسلام

1 التعليقات:

Unknown يقول...

يعنى كل الهرى بتاع القرصات واتدرب هنا وهنا كل ده هرى ؟ :D , معلش انا اساسا لسا اول سنة ليا السنة دى وطبعاً متتخيلش كمية الحجات اللى الناس بتقولى اعملها واحضر واذاكر فى الصيف والحجات دى!!!

إرسال تعليق