كيف تصطادين عريسا

| |


انا بتفرج علي مسلسل عايزه اتجوز وبجد فكرته تحفه
عجباني اووووووووي
والفيديو دا تحفه :D
والف الف مبروك :D

6 التعليقات:

غير معروف يقول...

وزى متقولوا كده انا فرحان فى البنات
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
يبقى اكييييد مش عندك اخوات بنات نفسك تفرح بيهم وتشوفهم بالفستان الابيض

بس انا عايزة الفت نظرك ان المسلسل كوميدى لكن مش موجود بالطريقة دى ع ارض الواقع

مــــــــــــــش نايس توبيك

Mohamed Hamada يقول...

هههههههههههههه
اول حاجه انا بهزر يعنييي والبرنامج الي حاطه دا كوميدي وانا كاتب فرحان فيهم وحاطط جنبهااا اسمايل يعني بهزر والله
ويارب كل الامهات تفرح ببناتهااا

وبردو المسلسل تحفه :D
وعلي فكره بقا احب انا كمان الف نظرك انو المسلسل دا كوميدي اها انما قصته حقيقه فعلا
ادخلي علي اللينك دا
http://wanna-b-a-bride.blogspot.com/
دي صاحبه قصه المسلسل كانت بتكتبه كابوست عندها وبعدين عملتو كتاب واتنشر وبعدين عملو المسلسل دا
وعلي العموم
وانا هشيل الجمله دي مدام مضيقاك

سلام

ELsababty يقول...

nice topic go on darling and never care of who can't understand the joke

Mohamed Hamada يقول...

السلام عليكم
ولكمو يا صحبييي
نورت البلوج
وايه ياعم الانجليزي دا انتا اصلا مبتعرفش تتكلم عربي هتعيش ولا ايه :D

وثانكس علي رايك ف التوبك

سلاموووز :-*:-*

غير معرف يقول...

بصراحه المسلسل كوميدى جداااااااا
نيس توبيك

mohammed hamada يقول...

اخيرا حد شجعني :D
انا بقول كدا من الصبح مع اني مبتفرجش عليه :D
ثانكس علي الكومنتت

وسلام

إرسال تعليق