| |


انا جتلك هنا لوحدي وحنتلك
وبكرة الوقت يثبتلك بحبكـ اد اية وبهواك
ماجبتش حـــــــــــــــــــاجة من عندى
دة احساسى فى بعدكـ روحى بتقاسى
مابرتاحش الا وانا ويـــــــــــــــــاك

ناديـــــــــــــلى
قلبك اعرفة واكلمـــــــــــــــة وافهمة
ان العيون دى بيخطفوا وبيسحروا وبيشغلوا

ناديــــــــــــــلى
حد اشهدة ع كل يوم بيك بحلمة
على كل وعد انا بوعـــــــــــــــــــدة
وعلشان غرامك هاعملــــــــة

دة انا جيتلك وجوايا حنين زايد
حبيبى دة ربنا رايد اقابلك يبقى بينا معاد
مافيش ولا نجمة فى سمايا بنور ضــــيك
من الاخر مافيش زيك ولو لفيت بلاد وبلاد

ناديـــــــــــــلى
قلبك اعرفة واكلمـــــــــــــــة وافهمة
ان العيون دى بيخطفوا وبيسحروا وبيشغلوا

..................
جامدددده جدا بفظاعه



9 التعليقات:

غير معرف يقول...

اه جامده جدا على فكرة
زوااق من يومك فى الاغانى يا باشا
المهم بتاعة مين دى بقا؟؟؟؟:D:D:D:D:D
اوعى تقولى بتاعة محمد حمااادهX_X

Mohamed Hamada يقول...

ثانكسسسسسس
اقل حاجه عنديييييي ;)
ومش هقولك بتاعت ميييييين دي اسرار عسكرييه
لا انا البوم بتاعي لسه منزلش:D

هوووووووووو انتا مش عايز تقول انتا مين لييييه ياعم

نورت
سلام

غير معرف يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههه
يخربيت كدا يابنى انت عرفت منين انى انا بسسسسس هتجننى والمصحف

بس سيبك انت من كل داااا عارف انا انى منور من يومى يابنى نورى مغطى على الكابل
هيهيهيهيهيهيهيهيهيههيه

Mohamed Hamada يقول...

ماششششششششي
بس علي فكره انا تقريبا اصلا عارفك والله
بيباااااان من الطريقه ;)


طبعا ياباشاااا دا حتي نورررك مغطي علي نور السد العالي

سلام

غير معرف يقول...

طيب بجد لو قولت اول حرف من اسمى هقولك ايوة ولا لاء
قول بقا انا مين؟؟؟
:D:D:D:D:D:D
او بلاش اول حرف لو هتضايقك ممكن تقولى امارة كدا:D

Mohamed Hamada يقول...

اضايييييييق لييييه ياعم
اول حرف من اسمك محمد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:D
وروح بقا زاكر بدل ما هنسقط بكرررره

غير معرف يقول...

يا ساتر يارب فال الله ولا فالك
اجرى ياللا شوف نفسك متجمعش لو سمحت انا متفوق ومخلص كل اللى ورايا وداحح من زمان كمان
الدور والباقى عليك
وكمان محمد مين ياابو محمد انت
دح انت دح

Mohamed Hamada يقول...

ههههههههههههههه
داحح ومخلص ...وجاي تغظني يعنيييي
ماشي ربنا يرزقك بدكتور رخم يطلع عينك قول يارب

مطلعش محمد :D
خلاص يبقي احمد او محمود او شعبان او رمضااان او شوال او خيرييييي او عمااااااد
ولو مطلعش حاجه من دووووووول يبقي انا مش عارفك :D

سلام

غير معرف يقول...

niice

إرسال تعليق