kol sana w ana tayeeeeeeb :D

| |

قلت الثوره هتخلي يوم ميلادي يكون ف وقت ابقي فاضي فيييييه عشان التيرم اتشفت شويه
بس اظاهر ان المنحوووس منحووووووس ولو علقو علي راسه فانوس :D
وكنت ناووووي اهيس براحتي بقااا بس اظاهر انه زي ما قال سعد زغلول مفيش فايده
علي العمووووووووم كل سنه وانا طيبببب وافضل كدا ديماااااا ;)
والسنه الي فاتت كانت غريبه شويه ف حجات كتيييييير بس كانت جميله :D
واخر سنه ف حياتي الدراسيه انتهت :(


والكلام دا جميل جداااا بمناسبه عيد ميلادي مني ليكم بقا :D
عشان متقلوش حارمكم من حاجه
دا حقوق الملكيه الفكريه لواحد صحبي ناقله عن كتاب
فجر طاقتك الكامنه ...مش مفجر هه

احتفل.. بانك على قيد الحياه...

بأنك فزت..
بانك على الرغم من هزيمتك..لاتزال صامدا..!
بأنك تشعر..
بزيارة الطيور الصداحة لك..
بان النسيم قد حمل اليك عطر الربيع..
بان شمس الغروب تطلق شعاعا بنفسجيا ممتزجا بصفرة ذهبيه سااحره...!
بان الزهرة قد تفتحت..وأينعت أخييرا..!
بأنك بكيت.....
بان هناك..حتما..من يتذكرك..!
بانك تتذكر الاخرين
بان الرياح قد هبت حاملة لك رسائل الأمل...فافتحها...وأقرأها..!
بانك تحب.. بأنك قد أحببت يوما..!
بان كل ماهو جميل في الحياه معد من أجلك أنت..!
بأنك كنت على حق..
بأنك سامحت الآخرين..
بان الأمطار تتساقط حاملة معها الغفران لنا جميعا...بإذن المولى..
وأخيرا ..
احتفل..بأنك ... إنسان...رغم كل شيء..!
إنني احتفل بكمالي..وقصوري..كما أنا في الواقع..
إنني أحتفل بضحكاتي التي تخترق دموعي..
انني احتفل بوجودي..!
إنني احتفل..
لأنك خالقي..معي ..حولي..بجواري..بقربي..في كل مكان..!
إنني لا أنتظر شيئا سوى أن أحيا..وها أنا ذا...!
إنني احتفل الآن...


وكوووووووووووووووووووووووول سنه وانتو وانا طيبيييييييييييين وحلوووووووووين :D


12 التعليقات:

faten يقول...

السلام عليكم

كل سنه وحضرتك طيييييييييب وعقبال مليووون سنه :D

وتكون ان شاء الله سنه سعيده وتحقق فيهاا كل اللى حضرتك بتتمناه

سلااام

Mohamed Hamada يقول...

وعليكم السلام

كووووووووووووول سنه وانتي طييييييبه ...مليون سنه مش كتير شويه :D

امين يااااااارب لينا كلنا ... هتكون سنه علي الجبهه مع الصوماال :D

ثانكسسسسسس

ونورتي
سلام

zikooooo يقول...

حبيبي حبيبي حبيبي

والله دورت عليك النهارده في الكليه عشان اقولك كل سنه وانت طيب
بس معلش النهارده كنا هنولع في الكليه

وبعدين شعت اكيد عمل الواجب معاك ههههههههه
وان شاء الله عقبال العروسه وعقبال ما اقولك كل سنه

كل سنه وانت طيب

Mohamed Hamada يقول...

زيكووووووو حبيبييي

معلش يازيكو اعتبرها وصلت :D
واكييييييد الرجاله عملت الواجبب :D
وبعدين ياتيت ما انا معاك ف المدينه من تلات ايام
الي مجبتلي حتييييييي اتنين كيلو مووووز وجيت قلتلي اتفضل هديه عيد ميلادكككك
عيال تيت صحيححححح
:d
وبكره بقا جيلك تاني المديييينه نقول لبعض كل سنه واحنا طيبين براحتنا :D
ثانكس يااااااا زيكوووو
نورت
سلاموز ومانجااااا وعنب وكل الفواكه الطبيعيه :D

غير معرف يقول...

كل سنه وانت طيب وعقبال عشر سنين كمان كفايه عليك بلاش طمع بقي طبعا بهزر عقبال مليون سنه ان شاء الله :D:D:D

Mohamed Hamada يقول...

غير معرف يقول...
وانتا طييييييييب ...عشر سنين كفايه اوي
هو حد طايل :D
ثانكسسسسسس
وكل سنه وانتا طيب بمناسبه عيد ميلادي :D
نووورت

سلامووووووز

MOhammed يقول...

ههههههههههع الف مبرووووووووووووووووووووووك
انا مكنتش اعرررررف وامتي بقي العزا هتعملوه فين البقاء لله

Mohamed Hamada يقول...

ايه ياد الدم الخفيف دااااا
صعيدي واهبل وزيمباوي كمااااان
اطلع برررره بيتيييييي اقصد بلوجيييييي

غير معرف يقول...

مساء الخير

كل سنه وانت طيب والسنه اللى جايه تكون بافضل صحة واحسن حال

ومعلش جات متأخرة شوية

وعقبااااال 1000000000000 سنه انه شاء الله

Mohamed Hamada يقول...

مساء النور
وانتا طييييييب امين ياررب انا وانتااا ;)

اهم حاجه انها جات متاخره او بدري
انا بفضل احتفل بعيد ميلادي لمده تلات شهور :D

ثانكس
نورت
سلاموز

الموناليزا دوت كوم يقول...

ايه كميه حضرتك الكتير دي هي سييييييييم بينكوووووووو
ماعلينا
المهم كل سنه وحضرتك طيب وبخير وسلامه والسنه الجايه تكون محقق تلت اربع احلامك بعد مايرفضوووك في الجيش ولو خدوك بقي هتبقي ظابط ان شاء الله يبقي كمان اربع سنين اشوفك محقق نفس تلت اربع الاحلام

Mohamed Hamada يقول...

ولكمووو
فين حضرتك دا يا حضرتك :D
وانتي طييييييييبه .. وكل سنه وكل الشعب بخير بمناسبه العيد القومي دااا الي هو عيد ميلادي طبعا
وانا هحققك كل احلامي حتي لو كنت ف جونتنامو :D
احنا جامدين اوييي
وبعدين انا مدخلش الجيش دا الا لو كانو عايزين يولعو ف بلد يسيطرو علي دوله غير كدا مش داخل

نورتييي
ثانكس
سلاموز

إرسال تعليق