اخدنا اجازه

| |
واللللله انا ما مصدق لحد دلوقتي اني اخدت اجازه في السنه الي باقلها خمس سنين دي .........
مش ممكن ان ناو في اجازه وقاعد من غير ما افكر ولا في مشاريع ولا مذاكره ولا اي حاجه
وفرحان جدا رغم الخمناشر تمناشر ماده الي مممكن اشلهم بس مش مهم المهم اخدت اجازه
وكمان بنااااااام كتير كتير كتير بالتلاته ..............................................................
هيه صحيح اجازه يومين بس ........................................................................
بس اجازه وهعمل فيها كل حاجه في الدنيا شحك ولعب وجدا وحب وهزرا وكمان كل حاجه
عبد الحليم نسيها في الاغنيه هعملها بردو
وكمان هرخم علي الناس وهرجع اكتب في البلووووج كمان
بس انا كدا كبرت سنه يعني فاضلي في الكليه سنين بس
دا العمر بيجري بسرعه اوي والواحد كبر بسرعه
بس مش مهم المهم بردو انيييييييييييييييي
اخــــــــــــــــــــــــــــدت اجازه

ناسف علي الشخابيط
سلااااااااااااااااااام


6 التعليقات:

Rere يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
هو اه فيه بدايه التدريب بكره بس مش مشكله فعلا احلى حاجه ان طلبه حاسبات اخيرا اخدو الاجازه
وان شاء الله تكون اجازه سعيده ونقدر نستمته بيها ونستفيد فى نفس الوقت
ومستنين الشخابيط الكتير

Teawater يقول...

ليه كده يا محمد ليه ده احنا زمايل ليه كده تخليني اكرهك يني يا محمد اجازة مين بس يا عم حرام عليك ليه كده تقلب عليا المواجع وتفكرني بالذي مضي اه انا اخر اجازة يا ابني خدته كانت 2 اعدادي روح اقعد ع جنب بقا ده انا شكل حد دعا علياايهء ايهء يا شماته ابلة ظاظا فيا

معلش بس لمقدمة الي تخض ديه بس كان لازم اعيط هنا شويه بقالي كتير اوووووي عماله اضحك ومبسووووووووووووووووطه جدااااااااااااااااااا
ومعنديش حاجه اعملها ورايقه مووووووووت وبانام 4 ساعات بس وديه مده كبرة جداااااااااااااااا
ومتهنيه ومكنتش بامتحن ولاحاجه ولا شايله في قلبي ولا معبيه
بصراحه انا انبسطت كتير لما لقيتك بتدون لاني من يومين جيت هنا مالقيتش حاجه من ساع البوست الي كنت ضارب في ده دماغك في الخلاط
وياعم اضحك والعب وارقص وحب وغني وعيش يا عم هي الحياة ديه كام مرة هي مرة بس وسلام لاحسن انا بارغي رسمي وكتير
شكرا للوقت السعيد الي قضيته هنا
تحياتي
teawater

MOROOOO يقول...

بجد مدونه راااااااائعه جدا
والتهييس فيها عالى جدا
تسلم ايدك
اما بالنسبه لحكايه الاجازه دى فاحمد ربنا لان فى ناس لسه بتمتحن و مخدتش الاجازه اللى هو احنا المعتقلين فى جوانتانامو الزقازيق :(

Mohamed Hamada يقول...

Rere:
وعليكم السلام
وهلا بيكي لاول مره في المدونه
والحمد لله فعلا اننا اخدنا اجازه صغيره وخلصت علطول ومعملناش كلعاده حاجه فيها بس كويس بردو
وهلا بيكي مره تانيه وياريت تكرري دخولك هنا تاني
وان شاااااء اللللله شويه كدا وافضي للمدونه وهخنقك من كتر الشخابيط

teawater:
عامله ايه يا تي واتر
وايه الدخله الشمال دي
وبعدين مش بتاخدي اجازه يوم الجمعه في الكليه انكري بقي
انتي هتفتري ولا ايه كفايه عليكي كدا اوي
وكمان بتضحكي وانتي في الكليه دي دا انتي مدلعه اخر حاجه امال عايزه ايه تاني
ولكم بيكي في المدونه

MOROOOO:
شكرا ليكي مورووووو
واهلا بيكي لاول مره في المدونه
وهيه مش رائعه ولا حاجه يعني :D:D:D
اما بالنسبه للتهيس فدا حاجه اكيده دا احنا حاسبات
لا لا احنا مالنا ببتوع معتقل جونتانامو (الزقازيق سابقا)
احنا خلينا في الفيوم انتو معاكم ربنا ودعاوت الملايين
واهلا بيكي تاني في البلوج وياريت متكنش اخر مره

سلاااااااااااااااااام

Teawater يقول...

مين ده الي دخلك فيك شمال وانا ادبحهولك واعلقلك راسه ع المدونة والله بهزر معاك يعني

لألألألألألألألألأ تصدق انا مفتريه ليك حق والله
ههههههههههه
ولكم بيه ازاي يعني يا ابني ديه المدونه ديه بتاعتي شايفني منتشره فيها ازاي ده انا باجي هنا كل يوم

Mohamed Hamada يقول...

اكييييييييييد انا عارف انك بتهزري
وكمان اكييييييييد المدونه بتاعتك وخليكي موجوده كدا
بس للاسف :D:D:D مش بكتب فيها حاجه
قريبا ان شاااااااااااااء الللله في الاسواق

وسلاااااااااااام

إرسال تعليق