يهمك في ايه !!!!!؟؟

| |
يهمك ف ايه
اموت ولا اعيش ده كلام ملكش تسألني فيه
وهتقولي ايه ده اللي بيتغير اكيد بيبان عليه


يهمك ف ايه
اموت ولا اعيش ده كلام ملكش تسألني فيه
وهتقولي ايه ده اللي بيتغير اكيد بيبان عليه

مين اللي قدامي ده واحد معرفوش
مبقتش اخاف عليه اسيبه او اجرحه
عشاق كتير اتقابلوا عادي مكملوش
واهو كل واحد يعمل اللي يريحه

نفسك تسمع ايه
شوية كلام تريح ضميرك بيه
وهيفيد بايه روح شوف حياتك جرح قلبي سامحت فيه

مين اللي قدامي ده واحد معرفوش
مبقتش اخاف عليه اسيبه او اجرحه
عشاق كتير اتقابلوا عادي مكملوش
واهو كل واحد يعمل اللي يريحه


مين اللي قدامي ده واحد معرفوش
مبقتش اخاف عليه اسيبه او اجرحه
عشاق كتير اتقابلوا عادي مكملوش
واهو كل واحد يعمل اللي يريحه

واهو كل واحد يعمل اللي يريحه
واهو كل واحد يعمل اللي يريحه
واهو كل واحد يعمل اللي يريحه


1 التعليقات:

NEW Teawater يقول...

الواحد بتقفل معاه من الضغط والله يا حماقي
بس تعالا هنا انتا جبت الصوره ديه بتاعتي وانا باعزف الكمانجا انتوا بتصوروني بالقمر الصناعي!!!!!
:D :D :D
انا نفسي اعزف في مكان زي ده موسيقى
الفنان باخ المشهور
house dead
ياه تبقي توحفه والله بس مفي مكان عاتمه كده في مصر
اقلك اضلم الاوضه واطفي النور وعوووووا
هههههههههههههههههههههه
________________________
التعليق
هو انا اصلا حاسه انه قفل منها خالص
مع ان الي بيحب صعب يبقى قاسي كده
الحب يعني الحنان والحنان مببيولدش قسوة
او ممكن مثلا نبصلها من ناحيه
انه بيحبها فحلقتله وفضل ورا لغايه متعب وفي الار بعد مزهق جات تسال عليه برده مش هيقدر يعملها كده
ديه برده قسوة
انا مش فاهمه الصراحه يا حماقي القسوه ديه سببها ايه؟؟

إرسال تعليق