| |

الغربه........ في ناس كتير بتحس بيها لما تسافر بعيد عن اهلها
وناس........ بتحس بيها لما اعز الناس عليها تسبها وتبعد عنها
وفي ناس........... تاني بتحس بيها وهيه بين كل الي بيحبوهم
وفي كل الاحوال هيه فعلا شعور مؤلم جدا
خاصه لما تحس بيها وانت بين كل الناس الي بتحبهم

ودا الي انا معظم الوقت حاسس بيه
غريب عن حتي نفسي

ومش عارف انت عايز ايه وبتعمل ايه
حاسس اني لوحدي رغم ان كل الناس جنبي
لييييييييييييه !!!!!؟؟؟ ليييييييييييييييييه !!!!؟؟؟
................................................................
ناسف علي الشخابيط
.......


2 التعليقات:

NEW Teawater يقول...

لا بيتهيقلي في حد سايب فراغ عندك مش رط يعني بيبو وكده بس انتا بتعاني من فراغ سايبه حد في حياتك
خبيرة الارصاد القلبيه
تي ووتر
بص بص انا باجيب الحاجات ديه منين ديه تاني مرة تسالني انا هاديك لينك وممكن اقولك ع شويه تظبيطات تانيه كده بس شوف انتا ايه الي عجبك وعاوز تظبطه
بس والله يا واد يا حماقي المدونة ديه هتبقى ايشطه لو فكرت بجد انك تظبطها كده وتشيكها
بس قلي بس انتا عاوز ايه بالظبط الheader
ولا الساعات
ولا الTemplate
ايه يعني يال عاوزة انا ممكن اسيبلك كده كام لينك بس لو معرفتش الحاجات ديه بتتركب ازاي او شغاله ازاي قلي برده
ده بتاع الTemplate
http://btemplates.com/page/1/
في عندي 10 تانين بس ده احسن تشكيله والله باحماقي نص المدونين اصحابي الي عطيتهم اللينك ده
اخر حد جربه كان فستقه المدونة بتاعت تهييس ع الاخر
http://3alamy-eltany.blogspot.com/
وفي برده بس خلاص......وصاحبة صحبتها لو تعرفهم
انتا انوي بس وانا تحت امرك يا محمد
هاكتب متقلقش حاجه ع بليل كده

NEW Teawater يقول...

شوفت الحلويات؟؟
انا عشان بحب الهالوين كمان وكان نفسي يبقى في واحد زي في مصر
عشان نشحت يعني اصل البلد معدش فيها فلوس
:D:D: :D
والله جامده اخر حاجه

إرسال تعليق