No mOrE

| |


lOvE mE.......................... oR kiLL mE


2 التعليقات:

NEW Teawater يقول...

مش عارفه انا شوفت الصورة من كام يوم بس انا حتي مش قادره اعلق اصلا انا خنوقه وفي حاجه مضيقاني ومعصباني عشان كده م عارف مش رايق ليه
بس بما ان الصورة جات في الوقت الي الدنيا كلها بلاك كده
ليا سؤال ليك
تموتك عشان مهي م حبتك ولا تعيش بجراح ولا ايه مغزي الصورة؟

بعدين انتا يا باشا تؤمر


ع فكرة تاليفي بجد قبل كده قلت كان نفسي ابقا صحفيه
لو عجباك بقا حاجه كده تاني قلي هاسيبلك لينكها وانتا برده تؤمر

Mohamed Hamada يقول...

ليييييييييه متعصبه دا الحياه جميله جدا ومفهاش ياجي خمسين ستين الف حاجه تحرق الدف كل يوم !!!!!!
وتاني حاجه انا بسئل نفسي نفس السؤال :D:D:D
هو ايه مغزي الصوره دي مش عارف بس هيه عجبتني اوي وكمان كان الكومنت دا هو اسمها وكان حلو وعجبني اوي فقلت احطو
اه اها عارف انو تاليفك من ايام تامر وشوقيه ههههههه واللله كان جااااامد
وانا اتمنالك تبقي صحفيه احسن من الكليه التيييييت دي
وبس كدا
سلااااااااااااااام

إرسال تعليق