اخيرا هشوف الناس علي حقيقتها

| |
لالالالا محدش يفهمني غلط
الحكايه وما فيها اني نويت اعترف خلاص اني مش بشووووف خالص

مع اني كنت مصمم اني بشووف بس خلاص تعبت من الكدب علي نفسي

المشكله اني كل ما اروح للدكتور يقولي يابني نظرك سته علي سته نضاره ايه اتجننت ولا ايه
واروح الكليه مبشوفش السبوره اصلااااااااااا العيب ف مين
بس تقريبا العيب فياااا
لاني ف الكشف ف كل مرره الدواير الي مبشوفهااااش بخمنهاا وتقريبا بتطلع صح :D
ف بيفهم انييييي بشووووف كووووويس ....
بس الحمد لله اخيرا مش هخمن الدواير بقا :D
وقررت البس نضاره مع انييييييي مبحبهااااااااش
اخيرا هشوف السبوره وهكتب الي مكتوب عليها من غير مساعده الاصدقاء :D
اخيرا هشوف الناس علي حقيقتهااااا
ناسف علي الشخابيط

5 التعليقات:

غير معرف يقول...

كنت دائما اقول ان العين هى العضو الوحيد فى جسمنا الذى لا يكذب وكنت اصدق ذلك طوال الوقت لانى كنت بشوف دا فى عنيه عيون صادقة تعبر عن شخصية محمد الصادقة وبالامس كان يوم صعباجدا لانى شعرت بالخوف لان النظارة سوف تحرمنى من رؤية اكثر العيون صدقا على وجهة الارض ثم سرعان ما تاكدت ان النظارة لا يمكنها ابدا ان تحرمنى من رؤية عنيه لانا اوضح واصدق من الزجاج الذى سوف يوضع عليها

غير معرف يقول...

يا محمد انا مش بجاملك بس دى الحقيقة اللى عايز يعرف محمد كويس لازم يركز مع عنية خلف عبد المعطى

Mohamed Hamada يقول...

ههههههههههه
يخربيت كدا يامثبتني دايمااا ... مدام قلت اصدق عضو العين يبقي استاذ خلف علطول
منور ياكبير ;)
بس احنا منقدرش علي الكلام دا كله علي فكره
ومتخافش مش هلبس النضاره دي غير ف المحاضره
دي طلعت وحشه اووووي :(((((((

وشكرا بجد علي الكلام الحلو داااا :x
نورت

سلام

غير معرف يقول...

ع فكرة اللى قالوا استاذ خلف دة صح اوووووووووووى
وانا ع يقين بكدا
انت اصدق عين شوفتها وهشوفها ودى حاجة اكيدة
انت انسان حلو اوى من جواك قبل براك
وبجد يااااااابخت اللى يتعرف عليك ويعرفك حتى ولو من بعيد

MOhammed يقول...

مع انه ميبنش عليييييييييك كل الكلام ده بس ما دام ده راي استاذ خلف وراي غير معرف اللي مش عارفينه يبقي علي بركه الله موافقه
صبابطي

إرسال تعليق