| |



أربعة أشياء في حياتك لا تفعلها
فقد الثقة
ونكث الوعد
وتحطيم الصداقات
وكسر القلب
لأنها لا تحدث صوتا .. ولكنها تحدث الكثير من الألم



(( لا تترد في أن تتأسف لمن أخطأت في حقه .. وانظر لعينيه وأنت تنطق بكلمات الاعتذار ..ليقرأها في عينيك وهو يسمعها بأذنيه ))

7 التعليقات:

zikooooo يقول...

ازيك يا حماده

نصيحه يا حموكشه حاول الاول تتاكد ان فعلا حد يكون سبب ليك الاربع حجات دي يعني انا عني نفسي فعلا فعلا ومن وجهه نظري الصغيره ومش حاجه عامه
اني كتير بكون واهم ان الاربع حجات دي حصلت لي واني خسرت حد فعلا بس لما بلتمس العذر ولما بهدي ولما بفكر من بره الموضوع ولما بعرف ان اللي قدامي ده انسان وممكن يغلط ولما بحط في احتمالي اني انا ممكن اكون اللي غلطت ساعتها بحس اني مخسرتش حاجه

حاول لما يبقي في حاجه زي دي اتكلم مع حد بعيد اصلا اصلا عن الموضوع واشرح وجهه نظرك وحط نفسك مكان الشخص اللي زعلت منه وشوفه هيدافع عن نفسه ازاي زببساطه هتوصل لحل


ثانيا حموكشه بقي خمسه فرفشه


(( لا تترد في أن تتأسف لمن أخطأت في حقه .. وانظر لعينيه وأنت تنطق بكلمات الاعتذار ..ليقرأها في عينيك وهو يسمعها بأذنيه ))


انا اسف اني كنت لما بتيجي عندنا كنت بخليك تطفح الاكل اللي انت عارفه وكنت برده بدفعك الفلوس وانا عارف انك عايز تولع فيا اصلا وفي الاكل واللي بياكلوا يا محمد يا ابن الذوات

وبعدين اديني اعتذرتلك بس مقدرش ابص في عنيك
انت عارف انت عنيك بتعمل فيا ايه ههههههههههههههههههههههه

وبعدين انت مش هتيجي بقي تتعشي معانا

zikooooo يقول...

وبعدين ده كله عشان كنت بتاكل الاكل ده
تفضحني كده وتعملي موضوع علي المدونه الله يفضحك يا موكوس

خلاص تعالي وانا هوكلك فراخ من عند ابو اسلام ههههههههههههه

Mohamed Hamada يقول...

زيكو حبيبيييي منور والله
اول حاجه بس قبل ما ارد علي كومنتك
يا احمد مش معني ان حاطط الكلام دا انو حصلي
تاني حاجه ان الكلام دا بوجهه لنفسي ولاي حد تاني يحب يتعلم منه ويتعامل بيه وانا والله ما قاصد بيه اي حد خالص

ردا بقا علي كلامك
انتا معاك حق ف كلامك وممكن اي حد يغلط بس اهم حاجه ميفضلش يكرر الغلط داا

وبردو هعمل بكلامك ;)

وانتا عارف مشكلتي والله اني حتي مبعرفش اكره حد مهما عمل معايا لو بعرف كنت اول واحد كرهته انتا طبعا :D:D ههههههههههههه
بهزر ;)


بس ياحمد لو جتلكم المدينه تاني واكلتني الاكل الغريب داااا تاني هكرهك بقاا ...انتا حر

واعتزارك غير مقبوووول :D

نورت البلوج ياحمد بدمك الخفيف كالعاده :D

سلامووووز

غير معرف يقول...

سلام عليكم
لا اله الا الله
هو انت مش بتروح ف اى مكان الا لما تاكل فيه؟(كسفتنا)
وياريتوا بيبان عليك اصلاااااااا
انت ف الاول وف الاخر واحد مسلوع(معصعص يعنى:D)
بهزر :">
المهم حلو اوى اللى انت كاتبوا دة وفعلا المفروض نعمل بيه

Mohamed Hamada يقول...

وعليكم السلام
سيدنا محمد رسول الله
هههههههههههههههههههههههههه
اماااااال عايزني اصوم ولا ايه ههههههه
باكل زي البني ادمين
دا حتي الواااااد التيت دا بيجبلنا اكل غريب وباكله غصب واقتدار عشان مموتش من الجوع :D
ربنا لو يوريك قعده المدينه الجامعيه :d

انااااااااااا
شتيمه دييييييييي ولا ايه
ماشي ماشي
وعلي فكره انا مش رفيع بقا :(((
اكيييييد اناااا شخصيا بعمل بيييييييييه جدا :)

نورررت
سلام

MOhammed يقول...

نفسي اروح مكان مش الاقيك بتاكل فييييييييه اتهدددد بقي
وكمان زيكو بيتكلم صح جدا مع اني مقرتش الكلام بس مادام قال انك بتاكل يبقي بيتكلم كويس

هعهع هعهع
صبابطي برضو

Mohamed Hamada يقول...

هههههههههه
ياعم حرام عليك دا شكل واحد بياكل اصلا :D
يابنييي ما انتا عارف الي فيها :D
طيب والله حتي بكلمك ناو وانا جعان D

بس علي فكره زيكو بيتكلم صح جدااا ;)

سلااااام

إرسال تعليق