| |


انا مش مصدددق نفسي ...بجد مصدوووووووووووووووم ياجدعاااااان

انا اول ما دخلت الكليه دييييي كشفت نظر وكنت بجيب كل الدوايررر ولو ف تحت الدواير دي كنت هجيب
ومن سنتين كداااا وصلت لحد الصف الخامس وكان نظري فظييييع
انما الي حصل النهارده بجد كان اوفر اوووووووي ... انا لسه مفقتش من الصدمه لحد دلوقتي
اول ما قعدت علي الكرسي زي البني ادمين فضلت باصص ومتنح نص ساعه والدكتور بيكلمني ومش سامعه وقعدت افتكر
ايام زمااااان بجددددد ... لما كنت عنيا تجيب من اول البلد لاخرها والناس تنق عليا واتريق علي اصحابييي
الي نظرهم ضعيييييييييييييييييييييف .... فين كل دا هيطلع علي عينييييييي انا عارف
انااااااا مجبتش غير لحد الصف .......... :(((((((((((((((((((((( مش عايز اقول لحد فين هسبكم تتخيلوووو
بس عايزكم توصلوا بتخيلاتكم لاسوء الاحتمالااااات
والدكتور يقولي معلش يابني كلنا لهااا وبتحصل ....الدكتور كان بيشتغلني ياجدعااااان
انا محدش قالي كدا قبل كداااااااا
واليي هعمل عنددده النضاره يقوووولي يابني بالنضاره هتشوف سته علي سته
قلتله نعم ياخويا اماااال عايزني كمان مشوفش بيهاااااااااا يقولي اها ف ناس مبتجبش بالنضاره سته علي سته

الله يخربيت حاسبات لبيت الي يدخل حاسباااااااااات هيه السبب .... طول النهار قدام الجهااز

انا هروح اخرررررررررررج اتمشييي يمكن انسييييييييي


9 التعليقات:

MOhammed يقول...

الف الف الف الف مليوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون مبروووك والله شمتان اققصد فرحاان فيك يوووووه اقصد زعلان عليييييييييييك ومتضاااايق جددا
هوه اه انت اعمي اصلا بس مش للدرجه انك تتفضح كده
بس ولا يهمك بكره اجيبلك شوال جززر يقوي نظررك ولا يكون عندك فكره

صبابطي وبس واللي مش عاجبه يخس او يلبس نضاره زي حمااااده

ملحووظه روفييعه
انت جبت نضاره دواير ولا مثلثاااااااااات ؟؟؟؟؟
سؤال بيلللح عالجمااااااهير الغفيره وعليا انا شخصيا

Mohamed Hamada يقول...

ههههههه ياصبابطي متشمتش عشان انتا اصلا مش بتشوف خالص
ومش بتجيب ولا دايره :D
ولما قلتلي كدا دا شجعني علي اني اكتب الموضوع دا عشان حسيت ان مش انا بس :D والله فرحتني ياصبابطي

وياعم بكره نظري يرجع اقوي من الاول ...ازاي معرفش بس هيحصل
ياخفيف مربعاات
بس المشكله ياد ياصبابطي ان الدنيا غريبه جدا وانا لابسها :D

ahmed abd alhameed يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
دا علي اساس يعني انك كنت بتشووف قبل كدا
وبعدين يابني انت يتشلني في المحاضرات مابتشفشششش وبتقنع نفسك انك بتنشووف بالعافيه
وبعدين بتلغط في الرااجل الي الي طلعلك النضاره ليه يا سيس انت مش عارف انو قاريبي
انا فعلا غلطان اني خدتك كشفتلك ماكنت سيبتك اعمي احسسن
عايز اضفلك حاجه اخيرره
البنات اخرر حاجه بيفكرو فيها النضاره يعني متقلقش من الموضوع دا خالص :D

Mohamed Hamada يقول...

يابني ياحبيبي بشوف كويس ...انتا صدقت ولا ايه
دا هما كلهم -1
يعني مش حاجه خالص بس انا بتحسر علي نفسي مش اكتر
لالالا ياعم منقدرش نغلط طبعا بس هو الي استفزني بالجمله دي
يابني هو قريبك بس مش زيك خالص دا لو ف زيك تاني ياحمد كنت سبت البلد وهاجرت الصومال

ههههههههههه ماشي ياسيس نورت المحكمه ..

وبعدين مين قالك اني هلبسها اصلااااا دا انا جايبها عشان اركنهاااا :D

نورت ياتيت

سلام

غير معرف يقول...

مبروووووووووووووووووووووك يحماده كده اطمن هتبقي دكتور ان شاء الله النضاره شعار الاطباء وبعدين عاااادي يعني البس النضاره واقول انا نظري قوي ومتقلقش بقي واقنع نفسك اهم شئ :) :) :) :)

Mohamed Hamada يقول...

الله يبارك فييييييك
دا اساسي طبعا هبقي دكتووور ومش مهندس ف نفس الوقت
نحن نختلف عن الاخرون
وبعدين انا نظرييي قوووووي فعلا :(((((

نوررت
سلام

غير معرف يقول...

انت كنت قاعد تفتكر ايام زمان دة اللى هو امتى يعنى؟
وانت لسة نونو ولا وانت لسة مش اتولدت؟....... تفرق معايا ومع الجماهير كتير اوى :D:D:D:D:D

واكييييييييد طبعا كنت جايب كل الصفوف ودى حاجة اكييدة بس طبعا وانت لابس النضارة اللى الدكتور بيقسلك بيها نظرك وبيقولك انهى نضارة انت شايف بيها احسن ههههههههههههههههههه
والله شكلك حلو خاااااالص بيها مع انى لسة مش شوفت:D
بس بخمن امممممممم او بمعنى اصح بحاول ارفع من روحك المعنوية مش تقلق مش تقلق هتشوف تانى يابنى :D

Mohamed Hamada يقول...

:D
لا ايام زمان الي هو من سنتين بس ايام ما كنت شوووف :((((
هههههههههههههه لالالا كنت بشوف كل الصفوف وانا مغمض عنيا كمان :D
والله كويس انك مش شوفت دي وحشه جدااا :D

اها ارفع من معنوياتيي مع انها اصلا مرفوعه علطول :D:P
ثقه ثقه يعني
نورت
سلام

MOhammed يقول...

هع هع عه فعلا كل حاجه وليها حاااااااااااجه الا انت يا حماده وليك حاجتيييييييييييين يلا تقعدوا بالعافية
صبابطي

إرسال تعليق