| |


انا رايح اغير الواقع حد جاي معايا ولا اروح اغيره لوحدي

طيب يبقي هروح لوحدي
:D

7 التعليقات:

غير معرف يقول...

ههههههههههههههههههههههههههه
انا مستعده اغيره بس لو الموضوع فيه اكل وكدا هههههههههههههههههههه
ال نغير الواقع ال
مانغير الكتاب لكتاب تانى احسن هههههههههههههههه نذاكر يعنى
سلاموز

صديقك بلا فخر يقول...

يابنى نسيت اكتب فى التعليق اللى فات اسمى
بس عشان تعرفنى
وبعدين ايه مستعده دى انا قلبت ولا ايه هههههههههههههههه
قصدى مستعد عرفتنى يحماده؟؟؟؟؟؟؟
اوعى تنسى انى اخوك

Mohamed Hamada يقول...

اها الموضوع ف اكل وشرب وكل حاجه
:D
بس الواقع لازم يتغير بجد :D
نزاكرر استغفر الله العظيم وليه السيره دي
:D

لا ولا يهمك مش مهم الاسم خالص بس علي فكره
انتا نسيت بردو تكتبه ف الكومنت التاني اسمك اهههههههه
وبعدين عادي ولا يهمك بردو بتحصل ف احسن العائلات

امممم لا معرفتكش :D
اخويا !!؟؟ انا مليش غير اخ واحد ومش بيدخل علي البلوج :P:P

نوووووورت

سلاموز ومانجا

غير معرف يقول...

محمد انا مندهش لانك بتامل ان حد ياجى معاك علشان تغيروا الواقع انا فى اعتقادى ان محمد حمادة الذى اعرفه قادر بمفردة ان يغير اى واقع وفى اى وقت واعلم ايضا ان محمد اذا استصعب عليه تغيير واقع ما فانه قادر على اعاده بنائة من البداية هناك شى تملكه يا محمد اذا فقدته سوف تفقد وجودك فى الحياةوهذا ما اعتقد انه لن يحدث

Mohamed Hamada يقول...

منور ياخلف

عجبتني اوي حته انك لو مقدرتش تغير واقعك فعليك انك تبني واقع جديد ... ممكن يكون كلامك صح

ومتخفش انا قادر علي تغيير كل الي انا عايزه
وكما قال اينشتاين ;)
ان القوة الميكانيكية الاقوى من البخار والكهرباء والطاقة الذرية هى الارادة ف عن طريق الارادة يمكن تحقيق اى شى

MOhammed يقول...

روح انت هات الرجاله وانا هصللي العصر واحصلللك هع
هع
هع

صبابطي او ميدو بقي

Mohamed Hamada يقول...

هههههههههههههههههههههههههههه
ميدو مييييين داااااااا
هههههههههههههههههههههههههههههه
الله يرحم ابووووك كان بياكل الايس كريم بالعيش
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه

إرسال تعليق