نجحت

| |
انا مش مصدق ايديا انا نجحت في التيرم الخبيث دا والسنه كلها مش ممكننننننننننننن
بس اكتر حاجه مش مصدقها اني نجحت في الرياضه والاحصاء والبحوث ومتسئلوووووووش جبت ايه فيهم المهم نجحت فيهم
بس ايه جبت اهم حاااااااااااااجه
امتياز برمجه شيئيه (107)
وامتيااااز فايل استراكشر (91)
الحمددددددددددددددددد لله
انتهت السنه الغريبه جدا جدا جدا جدا جدا
ومبروووووووووووووك لكل الناس اصحابي الي نجحوا بجد انا فرحان لناس كتير اوي الحمد لله عدت
ومعلللللللش لكل الناس الي منجحتش واهم حاجه انهم يفكرو بجد ازاي يستغلو السنه الجايه دي
ولو استغلها هيكون احسن ليهههههههم كتير
بس كدا
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام




8 التعليقات:

Hanaa Sayed يقول...

الف مبروك....

Mohamed Hamada يقول...

زهرة الخريف:
الله يبارك فيكي يا باشمهندسه....
ومبروك ليكي...

ReRe يقول...

الف مبروك وعقبال كل سنه ان شاء الله وبتقدير احسن

Mohamed Hamada يقول...

ReRe يقول...
بجد ميرسييييي جدا جدا جدا
والللله يبارك فيكي
ويارب ان شاااااء الله ننجح السنه الجايه بتقدير احسن
كلنا ان شاء الله
والف مبروك ليكي (صح بردو ولا ايه عشان
معرفش :D:D:D:D) بس اكيد صح

سلااااام

halaS demahoM يقول...

الف مليون مبروك وعقبال البكاريريوس

Mohamed Hamada يقول...

شكرا لييييييييييييك وعلي فكره انا نجحت عشان انا دعتلي :D:D:D:D:D
وشكرا علي تعليقك
سلااااااااااااام

halaS demahoM يقول...

طيب يا عم افضل ادعي لنفسك ومتنسناش من دعواتك
ماشي يا عم عقبه بن نافع

Mohamed Hamada يقول...

ههههههههههههه
علي فكره الكيبوردات الايام دي بتعمل حجات غريبه ياعم
انا قصدي اقول عشان انتا دعتلي مش انتا دعتلي ولا ضحكت عليا ولا ايه
بس هيه جات انا مش عارف ازاي :D:D:D
علي العموم حصل خير وبردو انا هدعيلك متخفش بس استحمل انتا بقا الي هيحصلك اصل انا دعواتي ايه ملهاش حل :D
سلام

إرسال تعليق