love u but !!!!!???

| |

هتجنن دي كلمه عاديه
ما انا قربت خلاص انهار
والي اديه يا حبيبي في الميه
مش زي الي اديه في النار

هتجنن دي كلمه عاديه
ما انا قربت خلاص انهار
والي اديه يا حبيبي في الميه
مش زي الي اديه في النار

اصل انا بصراحه كدا............... جبت معاك اخري
ودا مش من دلوقتي....................... دا من بدري

ما انا في الدنيا بقا................. مشفتش عمري نص الي شفتو انا في هواك
وقت الجد القيك................. تيجي وتهرج
لما بقلك مشتاقلك.................. تدحك
هو غرامي كدي...................... بقي نكته تدحك للدرجادي وجايبه معاك



هتجنن دي كلمه عاديه
انا قربت خلاص انهار
والي اديه يا حبيبي في الميه
مش زي الي اديه في النار

هتعب قلبي انا ليه في محيله وانتا مبيحوقش معاك
قسمتي وخلاص طلعت ميله
يبقي اشتري نفسي وانساك
دايما مشغول عني.......... ودا العادي
ولما بقبلك................ تعمل مش فاضي
ولامتي انا............... بالحال دا افضل راضي
اسمنا بس اتنين حبيبين
والكلمه الحلوه ....................تستكترها
لما بقلك حاجه........... تعمل غرها
وحياتي انا وانتا مقضيها
اجي شمال تيجي انتا يمين

هتجنن دي كلمه عاديه
انا قربت خلاص انهار
والي اديه يا حبيبي في الميه
مش زي الي اديه في النار
.
.
.
.
عبد الفتاح الجريني
هتجنن


2 التعليقات:

Teawater يقول...

والله العظيم البوست ده محترم
وايه تمام
عجبني اوي بعد شعب فقري صحيح
والعفاريت
يعتبر ده اجمد تالت بوست تكتبه يا حماقي
ال صحيح هو انتا بتعرف تغني
و لا بتضحك علينا وحماقي كده وكده؟؟
(وش بيغمز)
كاان نفسي اسال السؤال ده من زمان فضول بقا

Mohamed Hamada يقول...

هههههههههههههههههههههههههههه
لا امال حماقي ازاي انتي مش بتسمعي عني ولا ايه
دا انا مطرب جامد اوي
ال بتعرف تغني ال
هههههههههههههههههههههههههه
وشكرا علي تعليقك
سلام

إرسال تعليق