زهقت

| |


حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام انا زهقت خلاص من الجافا والمذاكره بجد كفااايه
انا تعبتتتت اخر حاجه
كفااااااااايه انا مليت وكرهت الكومبيوتر خلاص كله
واكتر حاجه خنقاني اني كل ما اذاكر اي حاجه صوره النحليه بنت التيت دي قدامي علطولللللل
وبتدحك كمان بتذلني يعني ولا اييييييييييييييه :((:((:((:((:((:((:((:((
المهم هو الواحد قال بفضفض بكمتين بدل ما يتخنق وقلت كمان اخنقكم بالنحله دي عشان دي شلتني
واسئل هيه خنقتكم بردو ولا انا بس ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناسف علي الشخابيط
سلام


2 التعليقات:

halaS demahoM يقول...

يا راجل هو في حد بيزهق من البروجرامينج
معتقدتش
انت اللي شكلك بتزهق من اي حاجه بسرعه
لاء شد حيلك
ده البروجرامينج دلوقت بقت هوايه
يعني متعه وانت بتذاكرها

Mohamed Hamada يقول...

لااااااااااا مش بزهق خالص الحمد لله بس الوقت بس
والللله يعني احنا عيزين اجازه بس مش اكتر ولسه هنبداء ناخد الاجازه نلاقي قدمنا لغه جديده نزاكره وكمان نعمل المشروع
بردو حاجه بتخنققققق علينا
انما انا مش بزهق خالص من البرمجه وبحبها جدا
وكمان الحمد لله بجيب فيها تقديرات كويسه دايما
وشكررررررا علي التعليق
سلااااااااااام

إرسال تعليق