leave her

| |

سيبها في حالها

لا تفكر ايه جرالك

لا تفكر ايه جرالها

سيبها لحالها

قدامها حياة بحالها

حياة تعيشها

لا كنت في يوم اصل القصة

ولا كنت في يوم بطلها

ولا كنت إجابة سؤالها

مش أنت كتبتها سندريلا

لا أنت السحر اللي هيوصلها

ولا الأمير اللي هيقدرها

ولا أنت هيفتش عليها

ويدق علي دارها

مش أنت رسمتها قمر

وهي قمر

في العلالي بيلالي

لا يمكن في يوم تطولها

ولا في ايدك حاجة تعملها

هي دي الحياة

خلاص بقي أتعلمها

سيبها لحالها

سيبها لنصيبها

وأدعي ان الفرح يصيبها

سيبها لحالها

تعيش في حالها

سيبها لحياتها

هتوحشك رقتها

هيوحشك نغمة صوتها

هيوحشك

أن الجنة بأيدك تفوتها

سيبها في حالها

مش هتنسي ما حلاها

وما حلي جمالها

ويارب صونها

يارب صونها

3 التعليقات:

halaS demahoM يقول...

حرام عليك انا رحت في النوم وانا بقرأ
بس الكلام حلو
تسلم

Mohamed Hamada يقول...

رحت في النوم شفت عشان تعرف بس نوم تلاقي كلام حلو تلاقي وفي رمضان ان شاااء الللله هتبقي فيه موائد هنا كمان بس انتا متتاخرش هعمل حسابك :D:D
وشكرا علي تعليقك
سلااااااااااااااامنجا

كلام حسام يقول...

الاخت العزيزة اللصة
كنت اتمني انك تذكري انك نقلتيها من مدونتي
الله يسامحك

إرسال تعليق